Últimes places per a Infantil 1 i 2 Anys!!

Bajoquetes amb albergínies

Ingredients per a 1 persona:

170 G. de bajoquetes, 40 G. de tomata,30 G. d’albergínies, 30 G. de cebes,10 G. de farina de blat,5 G. d’oli d’oliva

Elaboració:

Es posa a fregir a una cassola un mica d’oli, amb la ceba i les tomates pelades, s’afegeixen les bajoquetes, s’amaneix amb sal i es posa un manoll d’herbes nugat amb llorer, timonet i julivert. Es tallen les albergínies a trossos, se salen i s’arrebossen amb farina, es fregeixen i les unim a les bajoquetes. S’afegeix una mica d’aigua, es tapa la cassola i es deixa bullir a foc lent fins que l’aigua s’evapore, durant uns 20 minuts. Es retira el manoll d’herbes a l’hora de servir-lo... i llest!

Croquetes de cigrons

Ingredients per a 1 persona: 80 G. de cigrons, 15 G. de ceba, 12 G. de tamari, 10 G. de olives negres,10 G. de pa ratllat,

Elaboració:

Coure els cigrons i amanir-los amb tamari; sofregir la ceba. Picar les olives. Mesclar els 3 ingredients fins obtenir una massa i formar les croquetes. Passar-les per pa ratllat i fregir-les. Bon profit!

sopemhui

El darrer dia va ser un dia divertit per acomiadar l'any 2018 a l'Escola: pel matí vam rebre la visita d'un màgic personatge que ens agafà les cartes escrites als mags i cada grup de primària va obrir els seus regals de l'amistat invisible. Després d'esmorzar els companys i companyes de sisé de primària ens van ensenyar un ball que vam fer tots plegats (Flashmob). I ja de vesprada vam donar les campanades i vam fer una gimcana molt nadalenca.

A ESO es repartíren entre l'esquí a la Molina i un saborós taller de cuina per acabar l'any!

festanadal19

festanadal13

festanadal6

festanadal4

festanadal3

És un costum majoritari a les nostres terres menjar-se dotze grans de raïm el darrer dia de l'any: una per recordar i celebrar cada mes de l'any que acaba.

Així doncs, un gra pel fred de gener i l'excursió la platja dels més menudets; un pel carnestoltes de febrer i pels dies de la pau i de l'arbre; una pel foc de les falles de març; una per l'abril i la setmana de la primavera dedicada a l'esport; una pel maig per la trobada d'escoles en valencià a Torrent i per la visita de l'alumnat de Coburg (Alemanya); una pel juny quan anàrem a Varsòvia a compartir el projecte europeu sole i també per l'acabament del curs 17-18; una per juliol, l'aventura de l'estiu i els cursos de formació a Akoe; una per agost de vacances totals; una pel setembre i la celebració dels 46 anys d'Escola; una per l'octubre en el que quatre projectes europeus prenguèren forma; una pel novembre a l'ivam presentant «women in art» i celebrant la festa de la castanyada i una per desembre en el que hem inaugurat la instal·lació De quin color és la pell d'humanae project (sense oblidar el descans de les vacances).

Per tot açó i afegint el que cadascú considere: BON ANY NOU!

PREPARANTLARBRE

AMICINVISIBLE

neu3

NEU4

Any rere any, la Residència La nostra casa, ens acull per passar un dia junts. És un plaer per infants i adults la companyonia, la tendresa, l'alegria compartida entre visitants i residents. Amb un concert i un dinar de germanor va transcòrrer el dia en el qual la Música va ser, un cop més, la llengua de les emocions.

musica1

musica2

musica3

musica4

musica5

Les classes de 6é de primària vam fer una visita a l'Ivam per fer una activitat en Arts and Crafts. Per començar vam fer escultures de metall amb materials reciclats i imants, després vam veure escultures de Julio Gonzàlez i mentre les veiem, féiem activitats com ara dibuixar les escultures, endevinar de quins materials estaven fetes i de quina persona era. Molts dels alumnes es vam decepcionar en vore que no hi havia ninguna escultura d'una dona.

Cada 1 de desembre es commemora la lluita contra aquesta pandèmia que afecta a milions de persones. Cada 1 de desembre a la Plaça de la Mare de Dèu de València s'eleva un llaç roig per recordar-ho.